Nog maar 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Tanja Hagen - WaarBenJij.nu Nog maar 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Tanja Hagen - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 nachtje slapen...

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

09 Maart 2011 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal!

Morgen begint mijn grote avontuur! Afgelopen weken stonden in het teken van heel veel dingen regelen en afscheid nemen. Dankjewel allemaal voor de leuke etentjes, stapavondjes en vooral gezelligheid. Weer een hoop mooie herinneringen waar ik met een big smile aan terugdenk. We hebben de horeca in Utrecht, en trouwens ook omstreken, de afgelopen tijd een warm hart toegedragen ;-) Dat zal wel weer even omschakelen zijn in Ghana, waar eten meer functioneel is.

Nu nog even genieten van mijn laatste avondje thuis. Koffer morgen nog even ompakken (tja, ik had toch iets meer spullen mee te nemen dan ik dacht), afscheid nemen van familie en vrienden en dan morgen om 2 uur vol energie en positieve verwachtingen het vliegtuig in. Ik ben ontzettend benieuwd hoe ik het daar ga hebben en natuurlijk hou ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte.

Kwam nog een inspirerend stukje tekst tegen wat goed omschrijft hoe ik dit nieuwe avontuur tegemoet ga:

Reizen
De wereld die je kent groter maken.
Een beetje bang zijn, en toch blij
Vele mensen gaan op reis en zien slechts de weg
Vele mensen reizen de wereld rond,
en komen nooit iemand tegen
Weggaan
Je ogen en oren ver openzetten voor het nieuwe.
Eigenlijk ga je nooit weg, je komt altijd dichterbij.
Hoe meer bekend je bent
hoe meer je je thuis voelt in de wereld.
Reizen is dus altijd meer thuiskomen.

Liefs vanuit nu nog Utrecht,
Tanja

  • 09 Maart 2011 - 19:26

    Sandra:

    Yeah!

    Nog 1 avond honeyen :-)

    Ga je missen!!!

    Heel veel plezier!

    X San

  • 09 Maart 2011 - 19:33

    Youri:

    Fijne reis morgen en we gaan je verhalen op de voet volgen!

  • 09 Maart 2011 - 20:43

    Jeannet:

    Goede reis en mooi woorden!
    Thinking of you!!
    Dikke knuffel,
    kus Jeannet

  • 09 Maart 2011 - 21:07

    Willine:

    Heel veel succes en plezier Tanja!! Geniet ervan! Goede vlucht en ik wacht op je eerste bericht vanuit Ghana ;).x

  • 09 Maart 2011 - 22:15

    Kim:

    Heeeeeel veel succes met je avontuur en tot niet al te snel ;)

  • 09 Maart 2011 - 23:14

    Jeroen:

    Ha Tanja, een hele goede reis en ik wacht in spanning op je eerste bijdragen vanuit Ghana! En remember: niet op pistolen duiken. ;-)

    Un saludo desde Paraguay, Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Vrijwilligerswerk Ghana

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2011

And I'm back...

06 September 2011

Time flies...

15 Juli 2011

Een dagje uit mijn leven in Ghana

11 Mei 2011

Twee keer thuis…

11 April 2011

Watervallen, aapje en ziekenhuizen…
Tanja

Actief sinds 08 Jan. 2011
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 33539

Voorgaande reizen:

10 Maart 2011 - 20 September 2011

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: