Veilig aangekomen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Tanja Hagen - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Tanja Hagen - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

11 Maart 2011 | Ghana, Accra

Hoi lieve allemaal,

Even een kort berichtje om te laten weten dat ik veilig ben aangekomen. Gisteren na nog wat ompakken van mijn koffers (tja, 49 kg is toch echt veel meer dan 46 kg), een laatste koffie bij de Starbucks en heel veel lieve knuffels door mijn uitzwaaicommitee, ging ik dan eindelijk door de douane, op naar het avontuur. De reis ging prima. Fijn zo'n half leeg toestel dus ik had 3 stoelen voor mezelf! Languit het lieve afscheidscadeau dat San en Laurette gemaakt hadden gelezen. Wat een bijzonder en fijn cadeau! Iedereen die er aan bijgedragen heeft: dankjewel.... Ga ik heel veel aan hebben!

Na 6,5 uurtjes vliegen kwam ik dan aan in Accra. Vanuit het vliegtuig een onwijs mooi gezicht by night, met allemaal lichtjes! Op de luchthaven werd ik omarmt door de heerlijke warmte, 30 graden! Gaf me gelijk een vakantiegevoel. Op de koffers hoefde ik niet al te lang te wachten en toen op zoek naar Kofi, degene die me zou komen ophalen. Best leuk om nu ook eens opgewacht te worden met zo'n bordje :-)

Kofi heeft me naar een guesthouse in Accra gebracht waar ik geslapen heb. Vanochtend werd ik wakker door muziek en trommels op de straten. Bijzonder! Weet nog niet precies waar het voor is, maar misschien vind ik dat nog wel uit. Nu sta ik op het punt om naar Abetifi gebracht te worden, mijn nieuwe thuis... Eerst nog even een heerlijk ontbijtje! Erg wordt hier goed voor me gezorgd!

Keep you posted!!

Liefs uit Accra

  • 11 Maart 2011 - 08:25

    Martine:

    Heel veel plezier, succes en mooie avonturen gewenst! *dikke knuffel!*

  • 11 Maart 2011 - 08:37

    Tim:

    Heej Tan,
    Super dat je goed bent aangekomen! Have fun! Ben erg benieuwd wat je allemaal gaat meemaken en schrijven op je blog.

    Groetjes,
    Tim

  • 11 Maart 2011 - 09:11

    René:

    Beware Africa, off the bucketlist from Tanja!
    Hopen dat je weer veel mag afvinken, hihi

    X

  • 11 Maart 2011 - 10:33

    Jim :

    Hi Tan,

    Hoop dat het boek een beetje mooi is geworden. Veel succes daar. De eerste dagen zijn vaak het zwaarst, dus hou je taai.

    Jim

  • 11 Maart 2011 - 16:02

    Annet:

    Heej sis,

    Leuk om zo veel van je te horen! Lees snel je nieuwe indrukken vanuit Abetifi.
    (l)
    xxx

  • 11 Maart 2011 - 22:25

    Marjo:

    Hey Tan,

    Wat fijn om te horen dat je een goede reis hebt gehad.
    Nu gaat het echte avontuur beginnen.
    Ben benieuwd naar je volgende verhaal.
    Liefs Mapio

  • 12 Maart 2011 - 09:04

    Mirjam:

    Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad en dat je goed bent aangekomen. xx

  • 13 Maart 2011 - 12:02

    Nel Hagen:

    hoi Tanja,
    Fijn dat je een goede reis heb gehad en dat er goed voor je gezorgd wordt.
    Liefs
    Nel

  • 13 Maart 2011 - 14:05

    Jerry:

    hee Tanja. Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Ik kijk uit naar je reisverslagen en ben benieuwd wat je ons te melden gaat hebben. Veel plezier daar !! En eh, go woth the flow :)....

    xxx Neef Brok

  • 13 Maart 2011 - 19:49

    Claudia:

    Hoi Tan,

    Fijn dat je goed bent aangekomen, weet niet of ik het zo fijn zou vinden om gewekt te worden door trommels;)

    have fun
    liefs
    Claudia en Roel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Vrijwilligerswerk Ghana

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2011

And I'm back...

06 September 2011

Time flies...

15 Juli 2011

Een dagje uit mijn leven in Ghana

11 Mei 2011

Twee keer thuis…

11 April 2011

Watervallen, aapje en ziekenhuizen…
Tanja

Actief sinds 08 Jan. 2011
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 33525

Voorgaande reizen:

10 Maart 2011 - 20 September 2011

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: